donderdag 31 oktober 2013

Marathon van Rotterdam 2014 - Just do it!

Ik ga de Marathon van Rotterdam lopen!  



Het voelt nog een beetje onwerkelijk, aangezien ik al maanden met de gedachte loop. Maar sinds ik het hardlopen na de zomer weer écht heb opgepakt, gaat het idee niet meer uit mijn hoofd...


Ik train weer serieus drie keer in de week en: I'm lovin it! Zoals ik al eerder schreef, ik houd van uitdagingen. En als er een uitdaging is die ik al jaren lang heb, is het de Marathon van Rotterdam! Enkele jaren terug was de Marathon alleen nog een grote "ver van mijn bed-show". Als klein meisje stond ik al langs het parcours om mijn ouders aan te moedigen. Vol enthousiasme moedigde ik ze aan, om vervolgens weer snel de metro in te springen naar het volgende punt. Ja, ik ken het parcours min of meer op mijn duimpje. Toen al kwam de gedachte in mij op: "Ik wil ook ooit de Marathon van Rotterdam lopen!"

En op 13 april 2014 gaat dat gebeuren!

Ik voel dat ik er nu klaar voor ben! Althans, klaar om serieus te gaan trainen. Over 163 dagen sta ik aan de start, zing ik mee met You never walk alone, loop ik over de Erasmusburg, langs het Feyenoord stadion, door het Kralingse bos, naar de Coolsingel!

Plan je 13 april alvast vrij in je agenda om mij aan te moedigen? 

1 opmerking :