zondag 29 december 2013

Healthy Lifestyle: Let's Juice


"Skip the diet. Just eat Healthy."

Los van mijn pre-christmas-run van 18km, was de rest van de kerst mijn "Healthy Lifestyle" ver te zoeken. Ik genoot van chocolade kerst-kransjes, uitgebreide kerstdiners, een avondje gourmet, grand-desserts, heerlijke wijnen,  uitgebreide ontbijtjes met kerststol met spijs en, laat ik maar stoppen. Ik heb genoten, dat moge duidelijk zijn.

Maar nu weer terug naar een beetje Health. Geen dieet, geen rigoureus ander eetpatroon, gewoon wat gezonder eten. Stap voor stap naar een Healthy Lifestyle, stap voor stap een goed voornemen écht waarmaken. Om te beginnen; Let's juice!


Juices, smoothies, shakes. Mix fruit met fruit, fruit met groente, groente met groente en voeg eventueel wat superfoods eraan toe; ét Voila! Je start de dag goed en gezond. Het kost misschien even tijd, maar die 5min zijn eigenlijk niet noemenswaardig. Ik ontbijt vaak met een Healthy Shake, naast mijn "gewone" ontbijt. Zo zit ik de hele ochtend vol en of het tussen mijn oren zit of niet, ik heb door mijn goede ontbijt echt het gevoel dat ik energie genoeg heb voor de hele dag.

Maar Healthy sapjes kunnen naast je ontbijt, ook goed als "tussendoortje" worden gezien. Door de mix van verschillende ingrediënten, zorgt een gezond sapje vaak voor een voldaan, vol gevoel. Dus heb je trek in iets "lekkers", maak een bewuste keuze en ga voor iets lekkers: Let's juice!


"To eat is a necessity, but to eat intelligently is an art." - La Rochefoucauld

Wordt gemotiveerd tot A - Healthy Lifestyle en volg mij via Instagram (healthylifenl)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten