zondag 27 april 2014

Tijd voor Wellness


Zondag, "rustdag". Helaas geen lazy sunday voor mij, want ik moest vandaag overdag gewoon werken (en gister ook; bummer!). Maar daardoor kan ik wel extra genieten van mijn vrije zondagavond. En die staat volledig in het teken van wellness.

Geïnspireerd door de mooie blogpost van That Inspiration Blog: doe wat je doet met aandacht. En dat is de planning voor vanavond. Tijd voor me-time, tijd voor wellness.

Mijn badkamer heeft laatst een make-over gekregen. Geen geheel nieuwe badkamer, maar enkel wat sfeermakers. Kaarsen, nieuwe handdoeken en alles qua kleur en stijl op elkaar afgestemd. Je kent het wel. En nee, de plaatsjes van de badkamers zijn niet mijn eigen foto's, maar dienden wel ter inspiratie: wit, grijs en hout, love it.

Aangezien ik laatst van Sabon vele testers, een pot butter cream en een body gel polisher ontving, zag ik een mooie gelegenheid om mezelf eens lekker in de watten te leggen. Genieten van de producten die ik al eerder van Sabon ontving en de tijd nemen om deze nieuwe producten te testen. Yes, Ik ben de komende uren wel even zoet. Om vervolgens geheel zen, fris en fruitig met een kop thee op de bank te ploffen.

Hoe ziet/zag jouw lazy sunday eruit?

1 opmerking :