woensdag 21 mei 2014

Geselecteerd voor het CEP Losse Veter Vrouwen Team


Ik ben geselecteerd om het CEP Losse Veter Vrouwen Team tijdens de Amsterdam Ekiden te vertegenwoordigen, samen met nog vijf vrouwen. Benieuwd wat deze selectie precies inhoudt, nog nooit eerder gehoord van Losse Veter of wil je meer weten van de Amsterdam Ekiden? Ik leg het je uit!

Amsterdam Ekiden. 
De Amsterdam Ekiden is een wedstrijd waarin je een marathon loopt, maar niet in je eentje. In veel Aziatische landen is het lopen van een marathon in estafettevorm uitgegroeid tot een traditie en dit begint nu ook steeds meer populariteit te krijgen in Europa. Amsterdam, onze prachtige hoofdstad, wil niet achterblijven en organiseert daarom op 21 juni de Amsterdam Ekiden: een marathon waar je als team aan deelneemt.

Losse Veter 
Losse Veter is sinds 2008 actief om atletiek op beeld vast te leggen. Van interviews, tot portretten van atleten. En van trainingsvideos, tot wedstrijdverslagen en sfeerimpressies op film.

Voor de Amsterdam Ekiden heeft Losse Veter besloten een in het oog springend team af te vaardigen naar Amsterdam.

Aanmelding
Enkele weken geleden kreeg ik een berichtje van mijn broer. In dit berichtje stond enkel een foto en het woord: "Aanmelden!".  Aangezien broers vaak met de beste adviezen komen, surfte ik gehoorzaam naar de site en kwam erachter dat het om een hardloopevenement ging. En dat wekte enthousiasme. Een marathon lopen is een onvergetelijke ervaring weet ik inmiddels uit eigen ervaring, en hoe leuk is het dan om dat te delen in teamverband?!

Ik vulde het aanmeldformulier in. Et Voila: Ik ben geselecteerd!

Binnenkort ontmoet ik de andere vijf geselecteerde vrouwen, met wie ik samen een team vorm. We worden gesponsord door CEP Sportwear en er gaat een fotoshoot een fotoshoot plaatsvinden. Binnenkort meer hierover.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten