vrijdag 16 mei 2014

Inspiration: Travel, Work-outs & Wellness in één


A healthy mind is the true key to happiness - Dalai Lama. 

Afgelopen week heb ik veel uren in de University Library gemaakt. Studeren in een andere omgeving, werkt voor mij toch beter dan thuis. Ik ben productiever en ik word minder snel verleid tot het nemen van pauzes. Maar non-stop uren aan m'n scriptie? Nee, dat lukt me ook in de UB niet. Maar als ik dan een pauze neem, ga ik bewust even iets anders doen.

Laatst bladerde ik Vogue Magazine door. Deze maand: The body & beach issue. Editor in Chief, Karin Swerink schreef in haar voorwoord: "Gelukkig gaat het steeds meer om een fit en gezond, in plaats van om een dun lijf, en is sport niet voor niets een belangrijk modethema deze zomer." Mooie woorden, al zeg ik het zelf en wat betreft sport als belangrijk modethema? Alles wat in de mode is, is een must-have, toch? Let's work that ass, girls!

Toen ik de Vogue doorbladerde, viel mijn oog op een interessant artikel: Recharge & refuel. Opladen & bijtanken. Niet zo verwonderlijk, want een scriptie kost nogal de nodige inspanning. Dit artikel gaat over travel inspiratie als het gaat om ultieme resorts in combinatie met work-outs & mindfulness. Weg met je slechte conditie en gewoonten! Ik raad je aan om het artikel zelf te lezen, maar bij deze alvast wat foto's om bij weg te dromen.






Geen opmerkingen :

Een reactie posten