zondag 15 juni 2014

Citytrip Parijs - Jeudi


Het alweer meer dan een week geleden dat ik in Parijs rondliep. Tijd voor het laatste verslag van mijn citytrip. Dit keer een kort verslag, want we moesten om 14u alweer de auto van de parkeerplaats halen. Dit is een nadeel als je kijkt naar het aantal uur dat je dan over hebt (op de laatste dag) om de stad nog even in te gaan, maar een voordeel aangezien je 's avonds om 20u weer gewoon thuis bent. Hierbij een laatste verslag vol foto's.

















Omdat ik woensdag niet was gaan hardlopen vanwege de regen, wilde ik deze ochtend gaan. Ik opende voorzichtig de gordijnen en zag dat het zonnetje scheen. Enthousiast trok ik mijn hardloopkleding aan en ben 5km gaan hardlopen, lees er hier meer over. Een betere start van de dag kon ik me niet wensen. 

Vervolgens was het tijd voor een uitgebreid ontbijt en besloten we, omdat we nog maar weinig tijd hadden, richting de Champs-Elysees te gaan. Het idee: even langs Pont des Arts om een slotje aan de bekende brug vast te maken, om vervolgens door Jardin des Tuileries, over de Champ-Elysees richting de Arc de Triomphe te lopen. We scoorden onderweg nog even snel een koffie & macarons, om vervolgens weer de metro in te springen richting het hotel. Uitchecken, op naar de auto, op naar NL.

Wat waren dit drie fijne dagen en zoals altijd, wat ging de tijd snel. Parijs, je verveelt nooit. Wanneer zien we elkaar weer?

1 opmerking :

  1. Wat een heerlijke fotoverslagen van je tripje Parijs! Zo'n gave stad inderdaad, ik was er in maart nog heel kort. Wil ook graag snel terug!

    BeantwoordenVerwijderen