zondag 16 maart 2014

Sportieve looks


Er sportief uit zien, maar ook weer niet zo sportief dat je daadwerkelijk een sportoutfit aan hebt de hele dag. Casual gekleed, met een sportieve knipoog. Ik ben alles behalve veel met fashion bezig, dus ik ga er ook vooral niet teveel over op papier zetten. Ik vind het heerlijk om fashion outfit-foto's te bekijken en inspiratie op te doen. En vandaag deel ik een aantal foto's van outfit-foto's ter inspiratie. Mijn favorieten als het gaat om fashion met een sportieve knipoog.

Mijn favoriete look?
Sportief, maar toch netjes gekleed. Gympen, een zwarte coated jeans of goede spijkerbroek, een mooi basic blousje en een sportief (leren) jasje er over heen. Vaak draag ik er nog een sjaal bij en een handtas is natuurlijk ook niet te missen, maar als ik denk aan de basics, zijn dit ze wel. Gympen kunnen vervangen worden door pumps of (enkels)laarsjes, Et voila, je sportieve outfit wordt (nog) gekleder.

Mijn favoriete kleuren?
Je raad het denk ik al: basic kleuren, zoals: zwart, wit, donker en licht blauw, grijs en licht bruin. Het fijne aan deze kleuren is dat je ze altijd wel met elkaar kan combineren. Geen problemen met kleuren die je qua haarkleur of huidskleur niet staan en geen problemen met het idee dat een bepaald kledingstuk alleen maar op die ene broek of bij dat paar schoenen past. Niets is er fijner dan je kast opdoen en in no-time een aantal basics uit de kast kunnen trekken die (bijna) altijd wel samen kunnen.

Mijn favoriete outfit van onderstaande foto's?
De tweede foto. Zwart leren jasje, wit blousje, sjaal, mooie skinny jeans en witte All Stars. Basic, en daarom een geweldige combi.

Mijn favoriete bloggers voor inspiratie voor een basic, sportieve (favoriete) look?
Anna Rike (foto 1 t/m 6)
Lovely by Lucy (foto 7 t/m 12)
Six Feet From The Edge (foto 13 t/m 15)















Geen opmerkingen :

Een reactie posten