woensdag 18 juni 2014

Tijd voor vragen & feedback


Wat begon met af en toe een blog schrijven, werd al snel een wekelijkse bezigheid. Het is een hobby geworden, waarin ik verschillende hobby's met elkaar combineer. Sport, health, wellness & travel. Vier dingen waar ik mee bezig ben. Los van elkaar, maar ook tegelijkertijd. Ik houd van sporten, ik ben bewust bezig met gezonde voeding, ik plan af en toe een wellness moment in en ik wil je laten zien dat je deze drie heel goed kunt combineren in zowel binnen- als buitenland.

Vriendinnen geven aan dat ze het leuk vinden om mijn blogs te lezen. Ik krijg complimenten of ze raadplegen me voor tips en adviezen. Maar als ik mijn statistieken bekijk, zijn het niet meer alleen mijn vriendinnen die mijn blogs lezen. Ik zie dat mijn statistieken langzaam groeien en ik kan niet ontkennen dat dat enorm leuk is. Maar het gaat me niet alleen om de cijfers. Mooie statistieken zijn leuk, maar wat vinden al deze mensen eigenlijk van mijn blogs?

Daarom dacht ik dat het tijd is voor vragen & feedback. Kom maar op, wat vinden jullie van A - Healthy Life.nl? Vragen, feedback, tips & adviezen, alles is welkom. Laat een comment achter of stuur een mailtje naar info@a-healthylife.nl. Vragen zal ik zo snel mogelijk beantwoorden en de feedback, tips & adviezen neem ik heel graag mee om A - Healthy Life.nl te verbeteren.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten