maandag 25 november 2013

Trainingsweek

Vorige week was voor mij helaas geen beste trainingsweek. Ik kwam niet verder dan een lange duurloop van 90 min. en twee kleine rondjes, omdat een goede verkoudheid mij te pakken had. Nou kan je met een verkoudheidje best gaan hardlopen, maar ik zat voor mijn gevoel tegen een griepje aan, dus ik deed het even rustig aan. De Marathon is immers pas over 138 dagen...

Mijn trainingsschema voor deze week: 
  • 8x 2 min. p = 2 min. wandelen/dribbelen
  • duurloop 45 min. 
  • duurloop 105 min. 
Dit schema is opgesteld door mijn moeder die een ervaren hardlooptrainster is en die zelf ook meerdere Marathons heeft gelopen. Het schema is (nu nog) gebaseerd op een training/voorbereiding voor de Halve Marathon. 

Wanneer had jij voor het laatst een "slechte" trainingsweek? 

Wordt gemotiveerd tot A - Healthy Lifestyle en volg mij via Instagram (healthylifenl) 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten