zaterdag 7 juni 2014

No, I did not Owned The Night


Ik zie op mijn Instagram-feed ontzettend gave foto's voorbij komen uit Amsterdam. Het is 22.30u geweest, We Own The Night is van start en ik zit thuis onder een dekentje op de bank met mijn laptop op schoot en een grote kop thee en een kom fruit naast me. Ondanks dat mijn outfit en startbewijs al klaar lagen, heb ik toch besloten niet mee te doen. Ik denk dat de kop thee en het vele fruit voor zich spreken: yes, ik heb een griepje te pakken. Ik baal, maar een griepje, naar A'dam reizen en 10km hardlopen voelt op dit moment niet als een optie.

Dus helaas, ik laat WOTN aan me voorbij gaan. Hopelijk volgend jaar een nieuwe kans en misschien dan wel in London, Parijs, Berlijn of Milaan om de schade in te halen? Wie weet.

Voor de meiden die nu WOTN lopen, veel succes! Ik droom even weg met foto's van andere hardloopwedstrijden. Kijk mee.








Foto collage 1: Ladiesrun 2014 - foto's: marathon-photos.com
Foto collage 2: Ladiesrun 2014 - foto's: marathon-photos.com
Foto collage 3: Rotterdam Marathon 2014 - foto's: marathon-photos.com
Foto collage 4: Rotterdam Marathon 2014 - foto's: marathon-photos.com
Foto collage 5: Rotterdam Marathon 2014
Foto collage 6: Halve van Oostvoorne en Halve marathon in Spijkenisse 

5 opmerkingen :

  1. Jammer, maar verstandig. Niet fit lopen is nooit een optie. Volgend jaar komt het vast goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja idd, als je niet fit bent is je extra inspannen geen goed idee. Lastige is alleen om die keuze te maken. ;-) Vind het jammer, maar niets aan te doen. Volgend jaar idd weer een kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Noooo vet jammer dat je 'm hebt moeten missen! :( Maar idd een verstandige beslissing. Volgend jaar ben je er gewoon bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb jij verder nog wedstrijden op de planning? Ik ben op zoek naar een leuke 10km en een halve.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb 21 juni de Amsterdam Ekiden op de planning staan (een marathon in estafette, dus hoef maar 6km te lopen) en wil in september aan de Tilburgse ten miles mee doen. Maar heb verder nog niets op de planning staan.

      Verwijderen