maandag 2 juni 2014

Oui oui, Paris

www.parisinfourmonths.com
Zoals ik in mijn goede voornemens eerder dit jaar al schreef: ik wil naar Parijs. Et voila, mijn tas is gepakt. Het was even zoeken naar tijd, maar soms moet je tijd niet zoeken. Of het nu uitkomt of niet, Parijs is altijd een goed idee! Na maanden zonder buitenland (okee, los van Gent vorige maand) door een (te) drukke, volle agenda, is het tijd voor ontspanning. Ontbijten met croissants en verse jus d'orange en 's middags franse kaasjes kopen en verschillende rode wijnen proeven. Misschien allemaal iets wat ongezond, maar om het te compenseren heb ik, zoals ik eergisteren al schreef, ook mijn hardloop kleding ingepakt. Ik ben benieuwd welke mooie straten, parken en gebouwen ik al rennend ga bewonderen, maar volg me op mijn Instagram om mee te genieten.

Ik ben vanavond nog even op zoek gegaan naar de laatste tips en ik heb nog even wat plaatjes opgezocht om bij weg te dromen. Kijk en droom mee. Tot over een paar dagen!











Foto's zijn van Paris in four months

Geen opmerkingen :

Een reactie posten