donderdag 5 december 2013

Geselecteerd voor het VIVA-team!

Ik ben geselecteerd om in het VIVA-team de Halve van Egmond te gaan lopen! 

Een paar maanden terug meldde ik me aan om in het VIVA-team de Halve van Egmond te willen lopen en ik kreeg zojuist een mail dat ik geselecteerd ben! Aangezien ik in training ben voor de Marathon van Rotterdam, komt een "trainings"-loop me erg goed uit. En daarnaast zit ik ook qua training op de Halve Marathon afstand. Ik zie een gevalletje van toeval & geluk! 

Ik hoop alleen wel dat het weer een beetje mee zit. Het leuke, of juist minder leuke, aan deze hardloopwedstrijd is dat het evenement plaatsvindt in hartje winter. Dus de kans is aanwezig dat de omstandigheden een beetje winters zijn. En laat ik daar nou net van houden... Ag, op kou kun je je kleden en het voordeel van hardlopen is dat je het vanzelf warm krijgt. 

Nog een paar weken trainen en dan verschijn ik als member van het VIVA-team aan de start! 

Verschijn jij ook aan de start van de Halve van Egmond? Er zijn nog maar een paar startbewijzen verkrijgbaar. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten